Resnično pričakujem, da bodo organi, policija, tožilstvo, organi pregona, vendarle si vzeli to v roke, prebrali in rekli, opa, sedaj pa je treba nekaj narediti in res preveriti pri določenih ljudeh, kako in kaj.
Če so poslanci izvoljeni predstavniki ljudstva, smo torej slišali ljudsko voljo, ki ji je stranka Janeza Janše vedno in povsod zavezana, enako pa pričakuje in zahteva tudi od drugih vej oblasti.
Takšno pričakovanje in zahtevo je pred štirinajstimi dnevi izrazil tudi France Cukjati, predsednik telesa, ki sprejema ‘zakone v skladu z ljudsko voljo’, volkswille, kakor bi rekli Nemci.
Po slovenski ustavi nima končne besede nobena veja oblasti, ne parlament, ne vlada in ne sodstvo. Zadnjo in odločilno besedo ima ljudstvo. In če ljudstvo enoglasno meni, da so goljufivi prevzemi »kraja« in da je »ukradeno blago« treba vrniti, potem gre za mnenje, ki ga nobena oblast ne more in ne sme prezreti. /…/ Ne le sodniki, tudi politiki, javni uslužbenci, direktorji, menedžerji, lastniki kapitala, skratka vsi, ki s svojimi odločitvami krojijo usodo drugih ljudi, bi morali zapriseči, da bodo ravnali v skladu z ustavo in zakonom ter po svoji vesti. »Ravnati po vesti« pomeni namreč več, kot ravnati po zakonu. Pomeni tudi “ravnati po duhu zakona«, to je ravnati v skladu z ljudsko voljo, ki je privedla do sprejetja zakona.
Ma ale Puksic je padel na glavo - seveda blebeta po nalogu JJ - ki se je ucil osnov demokacije in delovanja pravne drzave na Dolancevem semeniscu in v belgrajski soli KOS-a.
Njegova izvajanja so tako bedasta in nekoncizna, da nujno rabi pregled pri vsaj petih psihiatrih.
Se vidi, kaj se zgodi s starimi kadri, ko si obrijejo udbovske Stalinove brke….
analogija z Putinovimi KGB-jevci. Izginjajo arhivi, pojavljajo se variante UBA-net, diskreditacija in nato diskvalifikacija, držite lopova,.. ? Ali samo meni ne diši delovanje bivših lastnikov komunistične partije jugoslavije (Brezigar, Grims, janša, bavčar,.. cel spisek kompanije)?
Mene pa zanima, koliko casa bodo se cakali policisti, sodniki, tozilci, preden se bodo oglasili in pojasnili, zakaj morajo delati po zakonu ne na podlagi volje ljudstva. Koliko casa bo se molcala civilna druzba, preden bo opozorila, kaj se zgodi, ce vsak zakon uporablja po svoje, v skladu z voljo ljudstva. Vsi so tiho, se bojijo kar koli reci, bojijo se za sluzbe, preracunljivo molcijo, da si ne bi zaprli vrat za kakrsno koli napredovanje, se ne bi komu zamerili.
Mislim, da je novinar Ervin Milharcic Hladnik pred leti v enem od pogovorov na radiu razlagal, kako ga je bilo strah med vojno v BIH, kjer je lahko izza vsakega grma stopil nekdo v uniformi, od njega zahteval kar koli ali pa bi ga lahko preprosto ustrelil, ker bi se tako odlocil.
Strinjam se s komentatorji, da moramo biti pozorni na tovrstno retoriko. A še leta 2000, ne vem, kako je danes, je na razsodbah sodišč - na odločbi - pisalo: “SODBA V IMENU LJUDSTVA”! Če se ne motim, je enak “razglas” tudi na ločitvenih sodnih odločbah. Torej!?
@ Anika - Ana M. Mayerhold
no, no - saj tudi na dolarskem bankovcu piše, da zaupamo v boga in na vhodu v svetišče v Tebah je tudi pisalo..
Ločitev sodne veje od ostalih pri delitvi oblasti je pač civilizacijska pridobitev demokracije EU tipa (tukaj bio naj se diosledno spoštovala) - in je prekleto drugače, če je na razsodbi, ki jo je izdalo sodišče pisalo v imenu ljudstva ali pa je to zinil predsednik parlamenta in s tem napovedal aretacije, kajneda? So stvari, ki jih anekdotično lahko relativiziramo in so stvari, ki jih ne moremo (npr. vsi moderni ekonomisti so pljuvali po inflaciji gasparijanskega tipa, čeprav je takrat šla država k vragu sledila je izguba trga pa proces priznanja, vstopa v jadralni klub, ki se imenuje EU in strelski klub NATO in uvedba skupne valute valute in danes, ko je inflacija \”mojih\”, bajukovega tipa primerjalno s celo EU enako ponorela je to stvar \”božje volje oz. viškje sile\” - to potem seveda strokovnjake postavlja v čudno luč).
Enaka merila za vse.
Parole se zlorabljajo v avtoritarno vodenih državah.. pa saj nas bo še kdo naučil osnov demokraciej modernega evropskega tipa - ali pač ne? Mogoče Berlusconi?
Svobode govora ni brez odgovornosti za javno besedo. Skrivanje za vzdevki in domišljijskimi poštnimi naslovi ne omogoča kritične razprave pod enakimi pogoji za vse. Pisci, katerih identitete ni mogoče ugotoviti, naj upoštevajo možnost, da njihovi odzivi ne bodo objavljeni ali pa bodo umaknjeni.
vojko,
nedelja, 29. junij 2008
Namesto, da bi bili mediji pri nas neodvisna četrta veja oblasti, so pretežno tajkunsko orodje. Stotnije vaših kolegov, ki so lani tik pred predsedovanjem EU podpisovali lažno obtožbo zoper slovensko vlado, je ostalo popolnoma tiho, ko so iz poštnih nabiralnikov prilezli njihovi tajkunski lastniki. Celo potem, ko so jim neposredno naročili, koga naj v politiki [...]
vojko,
ponedeljek, 14. julij 2008
Komaj je bila, ob glasnem nasprotovanju ceha in pretežnega dela stroke, sprejeta ena novela zakona o odvetništvu (in poleg nje zakon o odvetniški tarifi), že je v pripravi druga. Drugače kot lex Penko bi jo bilo popularno težko imenovati, kajti ‘omejitve dostopa do opravljanja odvetniškega poklica’, ki jih je vlada sprejela na petkovi dopisni seji [...]
vojko,
sreda, 2. julij 2008
Verjamem predsedniku vlade Janezu Janši, ko zagotavlja, da o nedeljskih aretacijah ve približno toliko kot jaz. To mu preprosto hočem verjeti, sicer ne bi mogel več verjeti v neodvisnost policije in tožilstva. A če verjamem premieru, da je policiji in tožilstvu prav ta vlada ‘vrnila’ neodvisnost in jima omogočila, da se strokovno usposobita, je najmanj [...]
vojko,
četrtek, 25. oktober 2007
Glede na to, da so se po včeraj objavljeni odločitvi ustavnega sodišča, da vsebinsko ne bo presojalo spornega prvega odstavka 21. člena zakona o Sovi, bliskovito pojavile različne razlage (in kvalifikacije) tako odločitve ustavnih sodnikov kot omenjenega člena samega in nenazadnje tudi konkretnih ravnanj, nemara ne bo odveč ‘problem’ pregledno razstaviti na posamezne dele.
Najprej prvi [...]
vojko,
petek, 27. junij 2008
Videti je, da so se v kabinetu premiera odločili spoštovati voljo ljudstva. Dan po nacionalnem prazniku so si namreč prizadevali zagotoviti, ‘da je govorjenje o sporu med predsednikom vlade in predsednikom republike pretirano’ in da je zadevo glede imenovanja veleposlanikov mogoče rešiti z dialogom. Najožjim sodelavcem Janeza Janše je zmanjkalo volje za komentiranje izjave Danila [...]
Ma ale Puksic je padel na glavo - seveda blebeta po nalogu JJ - ki se je ucil osnov demokacije in delovanja pravne drzave na Dolancevem semeniscu in v belgrajski soli KOS-a.
Njegova izvajanja so tako bedasta in nekoncizna, da nujno rabi pregled pri vsaj petih psihiatrih.
Se vidi, kaj se zgodi s starimi kadri, ko si obrijejo udbovske Stalinove brke….
analogija z Putinovimi KGB-jevci. Izginjajo arhivi, pojavljajo se variante UBA-net, diskreditacija in nato diskvalifikacija, držite lopova,.. ? Ali samo meni ne diši delovanje bivših lastnikov komunistične partije jugoslavije (Brezigar, Grims, janša, bavčar,.. cel spisek kompanije)?
Mene pa zanima, koliko casa bodo se cakali policisti, sodniki, tozilci, preden se bodo oglasili in pojasnili, zakaj morajo delati po zakonu ne na podlagi volje ljudstva. Koliko casa bo se molcala civilna druzba, preden bo opozorila, kaj se zgodi, ce vsak zakon uporablja po svoje, v skladu z voljo ljudstva. Vsi so tiho, se bojijo kar koli reci, bojijo se za sluzbe, preracunljivo molcijo, da si ne bi zaprli vrat za kakrsno koli napredovanje, se ne bi komu zamerili.
Mislim, da je novinar Ervin Milharcic Hladnik pred leti v enem od pogovorov na radiu razlagal, kako ga je bilo strah med vojno v BIH, kjer je lahko izza vsakega grma stopil nekdo v uniformi, od njega zahteval kar koli ali pa bi ga lahko preprosto ustrelil, ker bi se tako odlocil.
Strinjam se s komentatorji, da moramo biti pozorni na tovrstno retoriko. A še leta 2000, ne vem, kako je danes, je na razsodbah sodišč - na odločbi - pisalo: “SODBA V IMENU LJUDSTVA”! Če se ne motim, je enak “razglas” tudi na ločitvenih sodnih odločbah. Torej!?
@ Anika - Ana M. Mayerhold
no, no - saj tudi na dolarskem bankovcu piše, da zaupamo v boga in na vhodu v svetišče v Tebah je tudi pisalo..
Ločitev sodne veje od ostalih pri delitvi oblasti je pač civilizacijska pridobitev demokracije EU tipa (tukaj bio naj se diosledno spoštovala) - in je prekleto drugače, če je na razsodbi, ki jo je izdalo sodišče pisalo v imenu ljudstva ali pa je to zinil predsednik parlamenta in s tem napovedal aretacije, kajneda? So stvari, ki jih anekdotično lahko relativiziramo in so stvari, ki jih ne moremo (npr. vsi moderni ekonomisti so pljuvali po inflaciji gasparijanskega tipa, čeprav je takrat šla država k vragu sledila je izguba trga pa proces priznanja, vstopa v jadralni klub, ki se imenuje EU in strelski klub NATO in uvedba skupne valute valute in danes, ko je inflacija \”mojih\”, bajukovega tipa primerjalno s celo EU enako ponorela je to stvar \”božje volje oz. viškje sile\” - to potem seveda strokovnjake postavlja v čudno luč).
Enaka merila za vse.
Parole se zlorabljajo v avtoritarno vodenih državah.. pa saj nas bo še kdo naučil osnov demokraciej modernega evropskega tipa - ali pač ne? Mogoče Berlusconi?